URL path: Αρχική σελίδα // Blog // Βιταμίνες & Μικροθρεπτικά - NutriScan® // Αυγό: 5 λόγοι που πρέπει να το εντάξουμε στη διατροφή μας!
Blog
Βιταμίνες & Μικροθρεπτικά - NutriScan®

Αυγό: 5 λόγοι που πρέπει να το εντάξουμε στη διατροφή μας!

Από τα πιο παρεξηγημένα-κακώς!-τρόφιμα, η καλή φήμη του αυγού στη διατροφή μας φαίνεται ότι αποκαθίσταται και αποδεικνύεται ως μία εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης!

Υπήρξε μια εποχή που τα αυγά σχεδόν είχαν δαιμονοποιηθεί και οι συστάσεις έλεγαν ακόμη και να τα αποφεύγουμε τελείως ως βλαβερά για την υγεία μας. Το όλο ζήτημα μάλλον ανάγεται σε μια μεγάλη διατροφική παρεξήγηση, διότι τελικά τα αυγά είναι πολύτιμα τρόφιμα σε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Εάν, λοιπόν, αποφεύγετε τα αυγά παρόλο που δεν έχετε κάποιο πρόβλημα υγείας ή δεν σας έχει δώσει κάποια σχετική οδηγία ο γιατρός σας, ιδού 5 λόγοι που επιβάλλεται να τα επαναφέρετε στη διατροφή σας:

1. Είναι μία από τις πιο φθηνές πηγές πρωτεΐνης που υπάρχουν.

Στις μέρες μας, το κρέας και το ψάρι τείνουν να γίνουν είδη πολυτελείας εξαιτίας της τιμής τους. Τα αυγά όμως, ακόμη και τα οργανικά (που θεωρούνται ανώτερης διατροφικής αξίας) είναι σε πολύ προσιτή τιμή για όλους και σας δίνουν 6 γραμμάρια εξαιρετικής πρωτεΐνης (η μισή ποσότητα περιέχεται στον κρόκο και όχι μόνο στο ασπράδι) και αμινοξέων όμοιων με αυτά του κρέατος.

2. Είναι η καλύτερη επιλογή στο πρωινό για να σας κρατήσει χορτάτους!

Τα αυγά θεωρούνται μια πλήρης τροφή που σας χορταίνει. Ειδικά όταν τα καταναλώνετε στο πρωινό σας καθυστερούν την πείνα περισσότερο από ένα πρωινό με βάση το αλεύρι (όπως τηγανίτες ή κουλούρι) και αυτό το λένε πολλές έρευνες. Σε μία από αυτές που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nutrition Research οι άνδρες που έτρωγαν αυγά το πρωί χόρταιναν ευκολότερα, είχα χαμηλότερα επίπεδα στο αίμα των ορμονών της πείνας (όπως η γκρελίνη) και χρειάζονταν μικρότερη μερίδα στο μεσημεριανό τους από εκείνους που για πρωινό έτρωγαν κουλούρι.

3. Προστατεύουν τα μάτια σας από το επιβλαβές φως.

Τα αυγά και ειδικά ο κρόκος τους είναι πλούσια σε λουτεΐνη, μια κίτρινη ουσία που συγκεντρώνεται στον αμφιβληστροειδή του ματιού. Η λουτεΐνη προστατεύει τα μάτια από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδος, τη βασική αιτία για την απώλεια της όρασης. Επίσης, προστατεύει τα μάτια από τη ζημιά που τους προκαλεί το λεγόμενο “blue light”, το φως που εκπέμπουν δηλαδή τα κινητά, τα τάμπλετ και οι υπολογιστές.

4. Δεν είναι η «κακή» τροφή που φράζει τις αρτηρίες!

Για δεκαετίες, τα αυγά είχαν δαιμονοποιηθεί για προβλήματα υγείας για τα οποία δεν ευθύνονταν, όπως για την αύξηση της χοληστερίνης και τον αυξημένο κίνδυνο για καρδιοπάθειες. Πλέον, η επιστήμη έχει αποδείξει ότι η χοληστερόλη από τρόφιμα όπως τα αυγά ή τα θαλασσινά δεν είναι τόσο επικίνδυνη όσο νομίζαμε. Μάλιστα, η νεότερη εκδοχή της Διαιτητικής Οδηγίας για τους Αμερικανούς δεν περιέχει τον περιορισμό της χοληστερόλης μέσω της τροφής σε 300mg την ημέρα.

5. Τα αυγά βοηθούν στη διατήρηση της μυϊκής μάζας.

Γύρω στα 30 έτη αρχίζουμε να χάνουμε σε μυϊκή μάζα περίπου 5% ανά δεκαετία ζωής! Η απώλεια αυτή μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε αδύναμοι, με μικρότερες αντοχές και αργότερα να συμβάλλει σε ακούσιες πτώσεις που οδηγούν σε τραυματισμούς. Η άσκηση βοηθά στο να διατηρήσουμε τη μυϊκή μας μάζα αλλά το κλειδί είναι η κατανάλωση αρκετών πρωτεϊνών. Τα αυγά περιέχουν υψηλής διατροφικής αξίας πρωτεΐνη που επιδιορθώνει τους μύες μετά από άσκηση και βοηθά στην αναδόμησή τους.

Κάντε τον έλεγχο NutriScan® και βελτιώστε την υγεία σας!

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η διατροφή είναι ένας από τους πυλώνες της υγείας και της ευζωίας. Σε άτομα όλων των ηλικιών, η κατάλληλη διατροφή οδηγεί σε λιγότερες ασθένειες και σε πιο ισχυρή υγεία διατηρώντας τις σωματικές και πνευματικές δυνάμεις σε όλη τη διάρκεια της ζωής. Το NutriScan® περιλαμβάνει εργαστηριακές εξετάσεις για τον έλεγχο των Μικροθρεπτικών και Μακροθρεπτικών στοιχείων του οργανισμού όπως βιταμινών, αμινοξέων, λιπαρών οξέων καθώς και την ανάλυση των οργανικών οξέων στα ούρα (MetaBolomiX™). Καλέστε τώρα στο 210-7777654 για να κλείσετε το ραντεβού σας!

Share it